0 1 6 ;p

ehh , pgi tdi mak ckp psl mizi ,
then ptg tdi mak ckp psal mizi,
then , mlm nh pon mak ade ckp psl mizi.
hahaha , mcm nk ambik jdi ank
angkat je mak ?
hm , entah . mybe sbb mak baik dgn dye kot.
then , asyik ckp psal dye.
ayt2 yg selalunye keluar dri mulut mak are

"bguslah abg tuh . baik je org nye.
baiklaa abg tuh . selalu tolong mak.
bguslah abg tuh . buat air sedap je."

haha , jelous ? tak lahh .
tk mgkin , aku cume nak mmbenarkan ape yg mak ckp.
mmg betol pon dye tu baik .
hmm , suke nasihat org lain .
bebel bebel , penat dgr.
haha , yg pnting dye baik dgn aku.
tu yg pling pnting.
act , tk susah nk brsembang dgn dye.
sembang lah topic ape pon.
dye akn lyn punye.
even kdg2 aku tau dye mls nak lyan.
tpi dye mmg tk kan let someone down ,
even budak umur setahun pon
aku ckp betol , tk tipu .


knpa aku story psal dye kt sini ?
entah , aku pon tk tau ;
mgkin sbb dye dh jdi sebahagian dri aku kot .
; org yg akn selalu tnye prblem aku.
; org yg akn suro aku mkn bile aku tk mkn.
; org yg teman aku basuh pinggan mlm mlm.
; org yg akn tnye aku bile nk tau psal awek dye.
dan dan
; org yg akn dye crite psl msalah dye.















engkau ; aku

(^.^)


No comments:

Post a Comment